vineri, 19 iulie 2013

Salut , numele meu este Cosmin . Am facut pagina de facebook si acest blog , pentru a incerca sa obtinem zilnic o cota de 2+ castigatoare. Aici va voi posta mai multe detalii despre pronosticurile pe care le dau iar pe facebook voi afisa decat pronosticul. Sa speram ca incepem cu dreptul si continuam cat mai mult. Eu incerc sa obtin cel putin  un 5/7 , mai exact 5 zile castigate si 2 pierdute dar incerc sa-mi propun sa castig 6  din 7 .
Astazi nu am apucat sa postez detalii despre meciuri , insa cota de 2+ a iesit si una din celelalte doua sugestii au iesit.Miza recomandata de mine ar fi 100lei pentru cota de 2+ altcatuita din unul sau mai multe meciuri , si 50 de lei pentru meciurile sugerate de mine.
Meciurile de azi au fost :

Olhanense (Por) - Reading (Eng) x2
Mariupol - Dnipro 2
cota totala : 2.38

Castigat
--------------------------------------

Rusia premier league :

Din. Moscova - Anzhi Ambele echipe marcheaza cota 1.90

Castigat.

--------------------------------------
Bulgaria :
Chernomorets Burgas - Cherno More Ambele echipe marcheaza cota 1.90

Pierdut. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu